fbpx

Кариери

Ние активно разширяваме екипа си и сме готови да обсъдим с Вас идеите и плановете си.

Ако искате да работите в млад, амбициозен и динамично формиращ се екип, да бъдете част от развитието на компанията, да работите с най-новите ИТ технологии и решения, и да участвате в реализирането на мащабни проекти, вижте свободните позиции по-долу или просто ни изпратете ваше CV.

„Мрежови технологии и мрежова сигурност“

Във връзка с развитието на бизнеса и разширяването на екипа, ССАРМ ЕООД търси стажанти за ролята на Технически консултант предпродажби „Мрежови технологии и мрежова сигурност“.

Основни изисквания за длъжността:

  • Завършено средно образование;
  • Основни познания в областта на мрежи и мрежова сигурност, придобити във ВУЗ или Професионална гимназия с профилирано изучаване;
  • Желание за дългосрочно развитие в една от най-предизвикателните области в ИТ;
  • Комуникативни умения и умения за водене на кореспонденция;
  • Владеене на английски език.

Нашите очаквания към кандидата:

  • Мотивираност, желание за работа и развитие в сферата;
  • Отговорност; Организираност; Внимание към детайлите;
  • Позитивно мислене;
  • Умения и желание за работа в екип;
  • Желание за обучение и повишаване на квалификацията.

За нас е важно да намерим, развием и задържим наши съмишленици, затова предлагаме:

  • Платен стаж за срок от 1 до 3 месеца;
  • Работа в реална бизнес среда, където можете да се запознаете с ежедневните предизвикателства в консултантската професия и начините за справяне с тях, което би ви помогнало да направите информиран избор за вашата бъдеща реализация;
  • Отлични условия на труд в нов модерен офис, разположен на комуникативно място близо до метростанция „Бизнес парк“;
  • Ментори с богат опит;
  • Препоръка за представянето по време на стажа;
  • Незаменим опит;
  • Приятелска атмосфера;
  • Възможност за работа след стажа.

При добро представяне можем да ви предложим:

  • Договор на половин или пълен работен ден, с гъвкаво работно време и възможност за работа от разстояние по определен график;
  • Конкурентно заплащане в съответствие с вашите знания и умения;
  • Възможности за развитие и повишаване на квалификацията, обучения и сертификация, както в България, така и в чужбина;
  • Социални придобивки/ваучери за храна и допълнително здравно осигуряване.

Каква е ролята на Техническия консултант предпродажби мрежови технологии и мрежова сигурност:

  • Техническият консултант заедно с нашите търговци участва активно в разговорите с нашите клиенти за определяне на техните нужди;
  • Консултира нашите клиенти за възможните решения и участва в изготвянето на такива, съобразно клиентските нужди и бюджет, в тясно сътрудничество с техническите консултанти на производителите;
  • Подготвя и изнася презентации пред нашите клиенти за актуалните на пазара технологии, продукти и решения в областта на мрежите и мрежовата сигурност;
  • Участва в подготовката на оферти и технически спецификации за предлаганите решения, услуги и продукти;
  • Допринася за изграждането на дългосрочно сътрудничество с нашите клиенти и доставчици, базирано на доверие, коректност и професионализъм;
  • Участва в технологични и търговски срещи и семинари с нашите доставчици като представител на ССАРМ;
  • Работи в екип с технологичните ни консултанти от други области (центровете за данни, изчислителни сървърни системи, системи за съхранение на данни, системи за защита на данни, крайно-клиентски системи и потребителски решения и др.) за изготвяне на цялостни решения „до ключ“ за нашите клиенти;
  • Разширява експертизата си посредством професионални курсове, изпити в професионални сертификационни центрове, непрекъсната самоподготовка и натрупан опит.

За нас:

„ССАРМ“ ЕООД (ssarm.bg) е водеща IT компания, развиваща дейността си на пазара вече над 10 години.

Фирмата предлага индивидуални високотехнологични решения, консултантски и професионални услуги в областта на мрежите и центровете за данни, офис производителност, информационна сигурност, автоматизирани граничен контрол и видеонаблюдение, като работи с клиенти от публичния и финансовия сектор, както и с компании от малкия и среден бизнес.
Компанията си партнира с над 20 международни доставчици, сред които са Dell Technologies, Hewlett Packard Enterprise, Lenovo, Hitachi Vantara, Cisco, VMware, Google, Microsoft, Secunet и др. 

Условия и ред за кандидатстване:

Ако предложението ни Ви заинтригува, можете да заявите участието си, като:

Попълните форма за кандидатстване:

Кандидатстване

или

 

Изпратите автобиография (CV) на адрес: akostova@ssarm.bg

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при спазване на пълна конфиденциалност и при изискванията на ЗЗЛД. До интервю ще бъдат допуснати кандидати, които са преминали предварителна селекция по документи. С одобрените кандидати ще бъде сключен договор за стаж.

Работата обхваща поддръжка, диагностика и ремонт на офис техника – принтери, мултифункционални устройства и компютри.

Идеалният кандидат трябва да притежава:

  • Предишен опит в дейността: Инсталиране, диагностика, поддръжка и ремонт на лазерни, мастиленоструйни и термични принтери от различни OEM производители. Отстраняване на неизправности и ремонт на софтуерни и хардуерни проблеми на принтери, мултифункционални устройства, десктопи и лаптопи;
  • Средно образование или по високо по електроника и/или компютърни науки;
  • Способност за работа в екипна среда;
  • Да спазва безопасни работни практики;
  • Общуване с клиенти;
  • Поддържане на ясни и точни записи за всички извършени работи;
  • Да притежава шофьорска книжка;
  • Умения за работа с компютър.

Ние предлагаме:

  • Пълно работно време;
  • Постоянен трудов договор;
  • Работа в млад и сплотен екип.